#VIIKKO3
Viikolla kolme teimme projektisuunnitelmia ja mietimme mitä yrityksiä voisimme aloittaa promoamaan.
Ajattelimme mennä kysymään avajaisista tutuksi tulleesta kahvila Kaakaopuusta
jos heillä olisi meille jotain pientä työtä. Sovimme tapaamisen
Kaakaopuun johtajan kanssa, jossa sovimme mahdolliset työtehtävät. Minua tuli myös tapaamaan RRS-säätiön jäsen joka
halusi tehdä yhteistyötä PopUpin kanssa.
Jatkoimme myös taitoluistelun MM-kisojen2017 ryhmälippujen myyntiä puhelimen välityksellä.
TAITOLUISTELUN MM-KISAT2017 RYHMÄMYYNTI PROJEKTI
Jatkoimme myös taitoluistelun MM-kisojen2017 ryhmälippujen myyntiä puhelimen välityksellä.
TAITOLUISTELUN MM-KISAT2017 RYHMÄMYYNTI PROJEKTI
Osa PopUpCollegen nuorista sai suuren projektin taitoluistelun MM-kisojen ryhmälippujen myyntiin ja markkinointiin liittyen.
Suunnitelmana on siis ryhmälippupakettejen myynti puhelimen välityksellä.
Meille pidettiin koullutus jossa opimme asiakasrekisterin käytön ja saimme infoa siitä mitä teemme.
Hankimme mahdollisia asiakkaita ja yrityksiä jotka haluaisivat ostaa lippuja.
Lisäsimme heidät asiakasrekisteriin, laitoimme sähköpostia jossa liitteenä oli ryhmälippujen hinnasto ja ohjelmalista.
sähköpostin lähettämisen jälkeen otimme yhteyttä asiakkaaseen puhelimitse ja kyselimme ovatko he kiinnostuneita tapahtumasta.
RRS-SÄÄTIÖ PROJEKTI
PopUpCollegeen tuli eräs naishenkilö
puhumaan logistiikkamaailman nettisivuista. Hän pyysi minua tekemään kyselyn
kaikille PopUpCollegelaisille siitä mitä mieltä olemme heidän nettisivujen
yleisilmeestä, onko jotain lisättävää ja kaikkea sellaista.
Tein kaikkien oppilaiden vastauksista
tiivistelmän/yhteisen mielipiteen ja lähetin hänelle vastauksista tehdyn
raportin.
Olin projektipäällikkö, eli kerroin
kaikille opiskelijoille mitä pitää tehdä ja laitoin kysymykset ylös johon piti
vastata. Sain paljon hyvää palautetta projektista ja projektin tilaaja antoi
meille monta kappaletta logistiikkamaailman kirjoja.
RRS-SÄÄTIÖN MOTOROLA-PALAUTE
1.
Mitä tehtiin hyvin?
RRS-SÄÄTIÖ projektissa onnistuin hyvin
tekemään työn ajoissa ja olin suunnitellut alusta asti hyvin miten toteutan
tehtävän.
2.
Mikä meni huonosti?
Huonosti meni ehkä se että ihan jokainen
PopUp Collegen jäsen ei tehnyt kyselyä niin en ihan kaikkien mielipiteitä saanut mukaan raporttiin.
3.
Mitä opimme?
Opin tekemään tilaustyötä ja johtamaan
ihmisiä kannustamalla heitä täyttämään kyselyn. Opin myös keskustelemaan
asiakkaan kanssa siitä millaisen raportin he haluavat.
4.
Mitä voin tehdä paremmin?
Paremmin voin ehdottomasti tehdä sen
että välillä pitää olla tiukka ja johtaa ihmisiä tekemään annetut tehtävät
ajallaan.
5.
Mitä voin käyttää tulevaisuudessa?
Tulevaisuudessa voin käyttää oppimaani
tietoa esimerkiksi johtamiseen ja nyt tiedän miten tehdään kysely.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti