tiistai 14. maaliskuuta 2017

#viikko3 & RRS-SÄÄTIÖ

#VIIKKO3
Viikolla kolme teimme projektisuunnitelmia ja mietimme mitä yrityksiä voisimme aloittaa promoamaan. Ajattelimme mennä kysymään avajaisista tutuksi tulleesta kahvila Kaakaopuusta jos heillä olisi meille jotain pientä työtä. Sovimme tapaamisen Kaakaopuun johtajan kanssa, jossa sovimme mahdolliset työtehtävät. Minua tuli myös tapaamaan RRS-säätiön jäsen joka halusi tehdä yhteistyötä PopUpin kanssa.
Jatkoimme myös taitoluistelun MM-kisojen2017 ryhmälippujen myyntiä puhelimen  välityksellä.

TAITOLUISTELUN MM-KISAT2017 RYHMÄMYYNTI PROJEKTI

Osa PopUpCollegen nuorista sai suuren projektin taitoluistelun MM-kisojen ryhmälippujen myyntiin ja markkinointiin liittyen.
Suunnitelmana on siis ryhmälippupakettejen myynti puhelimen välityksellä.
Meille pidettiin koullutus jossa opimme asiakasrekisterin käytön ja saimme infoa siitä mitä teemme.
Hankimme mahdollisia asiakkaita ja yrityksiä jotka haluaisivat ostaa lippuja.
Lisäsimme heidät asiakasrekisteriin, laitoimme sähköpostia jossa liitteenä oli ryhmälippujen hinnasto ja ohjelmalista.
sähköpostin lähettämisen jälkeen otimme yhteyttä asiakkaaseen puhelimitse ja kyselimme ovatko he kiinnostuneita tapahtumasta.


RRS-SÄÄTIÖ PROJEKTI

PopUpCollegeen tuli eräs naishenkilö puhumaan logistiikkamaailman nettisivuista. Hän pyysi minua tekemään kyselyn kaikille PopUpCollegelaisille siitä mitä mieltä olemme heidän nettisivujen yleisilmeestä, onko jotain lisättävää ja kaikkea sellaista.
Tein kaikkien oppilaiden vastauksista tiivistelmän/yhteisen mielipiteen ja lähetin hänelle vastauksista tehdyn raportin.
Olin projektipäällikkö, eli kerroin kaikille opiskelijoille mitä pitää tehdä ja laitoin kysymykset ylös johon piti vastata. Sain paljon hyvää palautetta projektista ja projektin tilaaja antoi meille monta kappaletta logistiikkamaailman kirjoja.

RRS-SÄÄTIÖN MOTOROLA-PALAUTE
1.     Mitä tehtiin hyvin?
RRS-SÄÄTIÖ projektissa onnistuin hyvin tekemään työn ajoissa ja olin suunnitellut alusta asti hyvin miten toteutan tehtävän.

2.     Mikä meni huonosti?
Huonosti meni ehkä se että ihan jokainen PopUp Collegen jäsen ei tehnyt kyselyä niin en ihan kaikkien mielipiteitä saanut mukaan raporttiin.

3.     Mitä opimme?
Opin tekemään tilaustyötä ja johtamaan ihmisiä kannustamalla heitä täyttämään kyselyn. Opin myös keskustelemaan asiakkaan kanssa siitä millaisen raportin he haluavat.

4.     Mitä voin tehdä paremmin?
Paremmin voin ehdottomasti tehdä sen että välillä pitää olla tiukka ja johtaa ihmisiä tekemään annetut tehtävät ajallaan.

5.     Mitä voin käyttää tulevaisuudessa?
Tulevaisuudessa voin käyttää oppimaani tietoa esimerkiksi johtamiseen ja nyt tiedän miten tehdään kysely.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti